חמשת אפליקציות ההיכרות הנפוצות ביותר

כחלק בלתי נפרד מהתפתחותה והתקדמותה הבלתי פוסקת של הטכנולוגיה, גם תחום ההיכרויות עבר תהפוכות ושינויים בשנים האחרונות. בחרנו להציג בפניכם את חמש האפליקציות הנפוצות ביותר בתחום ההיכרויות.

  • טינדר – אפליקציית שידוכים שלמעשה מתחברת באופן ישיר לחשבון הפייסבוק שלנו ומציגה את התמונות, הגיל ועוד מאפיינים שונים. באמצעות טכנולוגיית GPS , ניתן לבחור את טווח המרחק שבו היינו רוצים לפגוש בן או בת זוג פוטנציאליים. ניתן לערוך את האפליקציה בדרכים שונות אך החיסרון הוא שעלינו להיות בעלי חשבון פייסבוק, כך שמי אין לו חשבון, לא יוכל לנהל חשבון טינדר. אז הרעיון עליו מתבססת טינדר הינו למצוא פרטנרים פוטנציאליים שנמצאים ברדיוס של כ- 15 ק״מ מאתנו ופנויים. היכרות עמוקה – לא בטוח, סטוץ – כנראה שכן.
  • Jdate – כולנו מכירים את האתר המפורסם שגם הפך לאפליקציה מבוקשת וידידותית למשתמש. כל מי שמנוי באתר יוכל לחפש התאמות גם דרך האפליקציה. דרך האפליקציה ניתן לראות מי מחובר, לנהל צ׳ט, לערוך את הפרופיל ולעלות תמונות, ממש דרך האתר.
  • אטרף – אפליקציית מבוססת מיקום נוספת המאפשרת לראות משתמשים הנמצאים בקרבת מקום. האפליקציה מיועדת לקהילת הגאים ויש בה לא פחות מ300 אלף משתמשים בכל העולם. גם כאן ניתן לצפות בתמונות, לנהל צ׳אטים ולערוך את הפרופיל שלנו.
  • POF – ראשי התיבות של האפליקציה – Plenty Of Fish אמורה כביכול להציע לנו מגוון של רחב של מועמדים ומועמדות פוטנציאליים להיכרות. יש לאפליקציה המון משתמשים בעיקר בארה״ב ובארץ היא עדיין קצת פחות פופולארית אך זה צפוי להשתנות. אם אתם עוברים לחו״ל זו האפליקציה בשבילכם.
  • לייטים – זו אפליקציה שמתאימה לזרם הדתי. אפליקציה זו מאפשר להכיר אנשים בהתאם להשקפת העולם שלהם בצורה נוחה, פשוטה וידידותית וגם כאן כמובן שניתן לנהל צ׳אט ולערוך את הפרטים שלנו בכל זמן.