פרויקטים מגניבים שאפשר לבנות עם Arduino

ארדואינו לוחות אלקטורניים מתקדמים לתעשייה
ארדואינו לוחות אלקטורניים מתקדמים לתעשייה

ארדואינו הם בעצם משפחה של לוחות אלקטורניים שבעזרתם אפשר לפתח, להמציא ולבנות מגוון פריטים אליהם משוייך ממשק אלקטורני. לכל לוח יש כניסה ויציאה שאליהם אפשר לחבר ידע או מוצרים עם רכיבים חשמליים מסויימים בשילוב תוכנה.

אז מה אפשר לבנות עם Arduino?

ובכן, כל שצריך לעשות הוא להפעיל מעט את הדמיון בשילוב ידע טכני מקצועי. יש המון מדריכים באינטרנט שיעזרו לכם להכיר קצת לעומק את ה Arduino

ולהבין כיצד לתפעל אותו שלב אחר שלב.

אז הנה כמה רעיונות. מכירים את זה שאתם קונים שקית עדשים או סוכריות ויש בהם את כל הטעמים ביחד אבל אתם לא אוהבים את כל הטעמים אלא רק כמה ספציפיים? אז אפשר למשל לבנות מפריד סוכריות לפי הוראה שהתוכנה נותנת לגאדג‘ט שלכם וכל צבע הולך למקום אחר.

דבר נוסף שאפשר לבנות בעזרת ה Arduino וזה משהו שגם יכול לשרת את הילדים שלנו זה רובוט מכונית שנותנים לו הוראות בעזרת שלט רחוק או דרך אפליקציה שמשמשת אותנו כמו שלט רחוק. הרובוט עובד עם סוללות פשוטות.

בנוסף, אפשר גם לבנות ולתכנת מגוון רחב של משחקים ולחבר אותם לסמרטפון או לטאבלט וכך גם להתנסות בעולם הגיימינג. בנוסף, אפשר לבנות גם מערכת אבטחה שלמה דרך ה Arduino ולארגן לעצמכם כספת ביתית בה תוכלו לאחסן פנקי צ‘קים, מזומנים, תכשיטים ועוד…

 

רץ ברשת:

מטרנה – להזמנה אונליין

מטרנה באתר BE

רכישת מטרנה – רמי לוי

מטרנה – השוואת מחירים