חמש משחקי המחשב הכי חמים ב2016

מדי שנה יוצאים אל שוק משחקי המחשב משחקים חדשים אשר מושכים את תשומת ליבם של ילדים ומבוגרים כאחד באמצעות גרפיקה מרהיבה, ממשקים מעניינים וכמובן רעיונות חדשים. אלו הם חמשת משחקי המחשב שכולם ידברו עליהם בשנה הקרובה.

פרו אבולושן 2016 – משחק הכדורגל המוכר שגם חובק גרסת פלייסטיישן וטאבלט הוא אחד ממשחקי הכדורגל האהובים ביותר על חובבי הספורט בעיקר תודות לגרפיקה המרהיבה שלו ולעובדה שאתם יכולים לשחק עם קבוצת הכדורגל האהודה עליכם

פיפ"א 2016 – היריבה המושבעת של פרו אבולושן, העולם מתחלק לאנשים שאוהבים לשחק פיפ"א ולכאלה שאוהבים לשחק פרו אבולושן. גם לפיפ"א גרפיקה מרהיבה ומנוע משחק מתקדם ויש הטוענים כי אחרי שנים של שליטה בשוק משחקי הכדורגל של פרו אבולושן בשנתיים האחרונות פיפ"א היא זו שגורפת את מירב השחקנים.

פוטבול מנג'ר 2016 – לאלו מאיתנו שפחות אוהבים לשחק כדורגל ואוהבים את הצד הניהולי של המשחק, או לאלו שחושבים שהם היו יכולים לעשות משהו יותר טוב מהמאמן של הקבוצה שלהם, זו ההזדמנות לקחת את המושכות של קבוצת הכדורגל האהובה עליכם ולקחת אותה לתהילת עולם.

דארק סולס 3 – משחק המחשב דארק סולס 3 הוא החדש ביותר בסדרת המשחקים הזו. מדובר במשחק לחימה שניתן לקחת במצב של שחקן אחד או מספר שחקנים ברשת ומטרתו היא להילחם בכל מיני אויבים ולמלא משימות. הגרפיקה האיכותית ביחד עם הפיצ'רים החדשים של המשחק יהפכו אותו לפופולארי בקרב הגיימרים.

WWE 2016 – משחק ההאבקות המוכר לכולנו עוד מימי ה-WWF חוזר בגרסת 2016 עם מיטב הדמויות והשחקנים, עם מנוע משחק חזק יותר וגרפיקה מרהיבה יותר הוא בהחלט עתיד להפוך לבחירה הראשונה של הגיימרים במשחקי ההאבקות.