מרחבי הרשת:יורם קראוס – על שימור מבנים היסטורייםיורם קראוס – כתבה באתר כלכליסטמרחבי הרשת:יורם קראוס – על שימור מבנים היסטורייםיורם קראוס – כתבה באתר כלכליסטרכישות ברשת הן כבר דבר שגרתי בחיינו, מי היום לא רוכש משהו דרך האינטרנט, אלי אקספרס, אמזון, איביי, גיר בסט, אייבורי, בנגוד, באליגם, רנואר, סבון, איזיגו, נייק, אסוס ועוד…. אבל רכישות ברשת בלי ידע או בלי מחקר עלולות להסתיים בהפסד כספי, מוצר גרוע ומפח נפש לא קטן. הנה כמה טיפים שהכנו עבורכם לרכישה חכמה ונכונה ברשת שתחסוך לכם כסף, שתבטיח כי המוצר שתקבלו איכותי ושיש מאחורי המוכר גב שייתן לכם אחריות במקרה של פגם במוצר, מוצר שלא הגיע או חלילה נפלתם על רמאות.
שלשת הטיפים שישדרגו לכם את חווית הקניה ויבטחו לכם הגנה טובה יותר
1. קאשבק כדי שהכסף שלכם יחזור בחלקו – קאשבק הוא אתר שבהרשמה קלה ומהירה אתם יכולים לקבל החזרי תשלום על מוצרים שאתם רוכשים באתרים שעובדים איתו כמו אלי אקספרס, איביי, גיר בסט, אייבורי, אסוס ועוד… איך זה בדיוק עובד? ובכן החברה שהאתר שייך אליה רשומה בתכנית שותפים אצל כל אותם אתרים שהזכרנו קודם לכן, כאשר אתם קונים מוצר באותם אתרים אבל הגעתם דרכם הם מתוגמלים על עמלת תיווך כלשהי אותה הם חולקים יחד עמכם, כך שברכישה של מוצרים אתם למעשה מקבלים החזר קטן בכל פעם כשקונים הרבה בסוף זה מצטבר לסכום משמעותי.
2. לא לרכוש בלי השוואת מוצרים – השוואת מוצרים היא הכרח באינטרנט במידה ואתם באמת רוצים לרכוש משהו שהוא מציאה ולא מוצר שהוא במחיר רגיל ואף יקר, אם אתם נסגרתם על מוצר תנסו לבדוק אותו באתרי השוואות כמו זאפ לדוגמא, חפשו אותו באמזון, חפשו אותו באלי אקספרס ואחרי שתקבלו מושג על המחיר הממוצע תעבירו כרטיס אשראי.
3. לא לרכוש בלי לראות פידבקים ותגובות גולשים – כשקונים באתרים גדולים ומכובדים כמו אלי אקספרס ואמזון תגובות הגולשים לרוב הם תגובות אמיתיות ברובן שיכולות לתת לכם מדד לאיכות המוצר, טיב המוכר ומהירות האספקה שלו אליכם הביתה וודאו כי אתם לא רוכשים מוצרים ללא תגובות ואלו שעם תגובות שהרוב יהיו תגובות חיוביות עם מלל, תמונות ושעלו בזמן האחרון. מרחבי הרשת:יורם קראוס – על שימור מבנים היסטורייםיורם קראוס – כתבה באתר כלכליסט