בשנתיים האחרונות, מטרנה ביצעה קפיצה דיגיטלית ענקית בכל מה שקשור לאופציות התקשורת שלה עם הלוקחות המיועדים והמיועדות.
תחילה, בסוף השנה שעברה יצאה מטרנה עם השקת שירות הייעוץ בקבוצות הוואטס אפ שלה (מטרנה גרופEAT). מה שהתחיל כהשקה שקטה המיועדת ל-5000 נרשמות בלבד, הפך ללהיט ומטרנה פתחה בחודש דצמבר 2016 רשמית את השירות לכל המעוניינים. באמצעות שרות זה, ההורים לראשונה יכולים לקבל מענה מיועצת תזונה מוסמכת של מטרנה לכל שאלה, בכל שעה ובאופן אישי וחיוני תוך יצירת קבוצות תמיכה ועידוד בתוך הקבוצות עצמן שחברותיהן חולקות בעיות ותהיות דומות. קראו עוד אודות החלטתה של מטרנה לפתוח את שירות מטרנה גרופEAT באתר ICE.
קבלו את החידוש הדיגטלי הבא של חברת מטרנה
ואם קבוצות הוואטס אפ הן לא מספיק, הרי שמטרנה כעת שמחה להציג שירות חדש שלה שמאפשר לתקשר עם היועצות שלה בזמן אמת במסגרת הפרסום בפייסבוק, שרות פייסבוק לייב בעמוד הפייסבוק של המותג. במסגרת הפייסבוק לייב, מקבלים הרשומים לעמוד של מטרנה, הודעה על תאריך ייעודי בה יתבצע שידור הפייסבוק לייב, שם היועצת ומה הנושא שבו המשדר יעסוק. הגולשים והגולשות יכולים להתחבר למשדר, לשמוע אותו וכמובן לשאול שאלות תוך כדי עליהם היועצת יכולה לענות, כאמור "בלייב". היתרון של השרות הזה, הוא בכך שגם לאחר שהמשדר נגמר, הוא נשמר בעמוד הפייסבוק וגולשים יכולים לחזור בשלב מאוחר יותר אליו, לקרוא את השאלות ולשמוע את התשובות שניתנו. קראו כאן עוד אודות השרות בכתבה שהתפרסמה באתר וואלה פיננסים- מטרנה תייעץ לאימהות במשדרי פייסבוק לייב