תחום קידום האתרים באינטרנט הפך להיות לאחד התחומים והמקצועות המבוקשים בעולם המודרני שבו אנו חיים ולוקחים חלק. הרי הכל מתרחש בזירה האינטרנטית בין אם המידע אליו אנו נחשפים, הקניות שאנו מבצעים, החדשות והעדכונים שאנו קוראים – הכל נעשה ברשת. ובכן הנגזרת של אותה זירה מובילה בעלי עסקים רבים להיכנס לרשת האינטרנט בין אם על ידי בניית אתר, חנות אינטרנטית, ערוץ יוטיוב, עמוד פייסבוק או בין אם שילוב של כמה פלטפורמות המסונכרנות זו עם זו. העניין שהוא, שלא משנה כמה האתר שלנו יעוצב בצורה מרשימה, יאופיין בממשק ידידותית ובחוויית משתמש יוצאת דופן – ללא קידום אתרים באינטרנט האתר או עמוד הפייסבוק שלנו לא יקבלו את החשיפה הדרושה להם בכדי להתרומם מעלה.
המשמעות של קידום היא שאנו משקיעים תקציב מסוים למקדם האתרים או חברה לקידום אתרים (או עושים זאת בעצמנו) בכדי שהאתר שלנו או הפלטפורמה בה בחרנו להשקיע תניב את הפירות.
קיימים שני סוגים עיקריים של קידום אתרים:
- קידום אתרים אורגני – כאן מדובר על שלל פעולות המתבצעות במטרה לקדם את האתר שלנו במנוע החיפוש -גוגל כמה שיותר קדימה לעמודי החיפוש הראשונים. החלפת קישורים בין אתרים, פורומים ובלוגים, העלאת סרטונים ותמונות, עדכון תכנים איכותיים, השקעה הרשתות חברתיות – פעולות אלו ועוד משפיעות על הקידום האורגני (הטבעי) שלנו בגוגל.
- קידום ממומן- כאן מדובר במסע פרסום של ממש, פרסום בגוגל לפי מילות מפתח מסוימות המתאימות לתחום בו אנו שוחים מועלות מודעות פרסומיות דרך גוגל אדוורדס והתשלום מתבצע פר קליק של הגולש שנחשף לפרסומת, פרסומת שמובילה את אותו גולש לאתר שלנו.
לכל שיטה יתרונות וחסרונות משלה, אבל זה כבר לפוסט אחר… בינתיים מומלץ שתבדקו איזו שיטה היא זו המתאימה לכם ביותר כדי שתתחילו לקדם את עצמכם – תרתי משמע!.
מרחבי הרשת:
הרבלייף – חיים טבעיים יותר
מארק היוז – מייסד הרבלייף
הרבלייף תעניק חסות לספורטאים מצטיינים
הרבלייף מציגה: אבקת חלבון למגזר הדתי
הרבלייף – הסטוריה ותרומה לקהילה