חברת הטכנולוגיות לשיווק דיגיטלי Zoomd חתמה על הסכם רכישת הפעילות הבינלאומית של חברת Moblin, ההסכם בין החברות נחתם ב-8 ביולי 2017. החברה הישראלית שהונפקה בבורסה של טורונטו לפי שווי חברה בגובה 100 מילון דולר קנדי, רכשה את מובלין (Moblin) המתמחה בקידום הורדות של אפליקציות במובייל בתמורה ל-10 מיליון דולר. הסינרגיה בין החברות נועדה לייצר פלטפורמה חכמה המבוססת על ביג דאטה, בינה מלאכותית ולמידת מכונה על מנת לאפשר למפרסמים לנטר ולנתח טוב יותר את מאפייני קהלי היעד ולבצע אופטימיזציה לניהול הקמפיינים בכל ערוצי הדיגיטל שבהם המשתמש נמצא.
החברה הממוזגת הוערכה לאחר הסכם הרכישה של הפעילות הבינלאומית של Moblin לפי שווי של 30 מיליון דולר. על פי ההסכם, בעלי חברת Moblin יחזיקו ב-33% ממניות החברה הממוזגת, ושאר המניות מוחזקות על ידי Zoomd.
חברת Moblin הוקמה ע"י היזמים עופר איתן, עמרי ארגמן וניב שרוני, החברה הישראלית מכרה את הפעילות המקומית לקבוצת אדלר חומסקי, והפעילות הבינלאומית מעתה שייכת לחברת הממוזגת Zoomd. הפלטפורמה של הפעילות הבינלאומית של Moblin מאפשרת הפצת אפליקציות למובייל בכל העולם, ובשילוב מנוע החיפוש הפנימי לאתרים ולאפליקציות המבוסס על בינה מלאכותית המוצר העדכני של החברה מאפשר למפרסמים ללמוד לעומק ולנתח את מאפייני קהלי יעד שלהם, לנטר את ערוצי המדיה והדיגיטל שבהם קהלי היעד משתמשים וכך ניתן להתאים את הפרסומות בצורה מיטבית.
Zoomd עדכנה לאחרונה כי הפלטפורמה החדשה שלה משווקת באמצעות מודל עסקי המבוסס על תוכנה כשירות (SaaS), כלומר ניתן לרכוש מנוי חודשי במחיר קבוע וליהנות מכל היתרונות של הפלטפורמה החכמה. הפלטפורמה המתקדמת של החברה הממוזגת Zoomd מהווה בשורה אמיתית עבור המפרסמים המעוניינים למקסם את תוצאות הקמפיינים שלהם לאפליקציות למובייל ולמכירת מוצרים שונים.
עופר איתן: "הפלטפורמה החדשנית שלנו נועדה לסייע למפרסמים לנהל את הקמפיינים שלהם בכל ערוצי הדיגיטל ולמקסם את התוצאות. המערכת החדשנית מאפשרת למפרסמים להשיג את היעדים שהוצבו בכל קמפיין והיא מסייעת להם לנתח את קהלי היעד, לנטר מגמות בשוק ולאפיין התנהגות צרכנית של קהלי המטרה, כמו גם ניתוח מדויק של רכישת המדיה לפרסום, על כן כל המפרסמים שעושים שימוש בפלטפורמה העדכנית זוכים ליתרונות משמעותיים על פני המתחרים שלהם שמשתמשים במערכות אנליטיק מתחרות."
בינואר 2021 Zoomd השיקה את גרסת התוכנה כשירות שלה, זו תוכנת SaaS מתקדמת לניהול קמפיינים עצמאי. התוכנה החכמה והמתקדמת יעילה ומאפשרת לכל המפרסמים לנהל קמפיינים מוצלחים בערוצים הדיגיטליים החשובים והמרכזיים באינטרנט, וזאת תחת תוכנה אחת ובעזרת ממשקים ידידותיים למשתמש. המערכת מתאימה לכל המפרסמים המנהלים קמפיינים בערוצים דיגיטליים כמו גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק, סנאפצ'אט, טוויטר ואפל. הגרסה החדשה המוצעת כתוכנת שירות זוכה להצלחה ולביקוש רב והיא חוסכת זמן יקר וכוללת את כל הפיצ'רים הנדרשים לניהול קמפיינים באופן עצמאי במגוון ערוצים במקביל ובמסך אחד ונוח. מנכ"ל החברה הוא עופר איתן.
עופר איתן – linkedin
כתבה נוספת אודות עופר איתן