בעידן שלנו זה בהחלט נפוץ שאנשים יחפשו את השם שלנו בגוגל. למה? יש הרבה סיבות. יכול להיות שזה בגלל שאנחנו בעלים של עסק מסוים וזהו לקוח שרוצה לקבל מאיתנו שירות או שותף פוטנציאלי. אולי אנחנו מוכרים משהו ומחפשים מידע לגבינו. מקרים של בדיקת רקע במקומות עבודה וכן הלאה. אם השם שלכם נקשר באזכורים שליליים זה משהו שבהחלט עלול להשפיע לרעה על מהלך החיים שלכם ובמקרים הללו ניתן לפנות לטכניקה מצוינת שנקראת ניהול מוניטין ברשת. כלומר, איך לדחוק אזכורים שליליים מתוצאות החיפוש בגוגל. אם כך, הנה חמישה טיפים איך תעשו את זה.
פנו לבעל האתר?
בראש ובראשונה שווה לפנות לבעל האתר ולבקש להסיר את המידע. יש מקרים שמדובר על אי הבנה ובעלי האתר יסכימו לעשות זאת. אם זה לא עובד אפשר לנסות דברים אחרים.
בקשו מגוגל להסיר את הקישור
ניתן לשלוח בקשה לגוגל להסרת הקישור עם המידע השלילי. גוגל תבחן את הבקשה לעומק ובהרבה מקרים הבקשה תדחה. עם זאת במקרים של מידע רגיש או פגיעה בפרטיותו של אדם גוגל אכן עשויה להסיר את הקישור.
פרסמו אזכור חיובי באותו הדומיין
השלב הבא יהיה לנסות ולפרסם מאמר עם אזכור חיובי באותו הדומיין מפני שגוגל לא נוטה להציג 2 תוצאות מאותו הדומיין. אם מדובר על כתבה בגלובס למשל, יש להעלות כתבה טובה יותר עם אותו הביטוי תחת אותו דומיין וזה בהחלט אפשרי.
פרסום באתרי חדשות גדולים
גוגל בהחלט אוהבת להציג תוצאות מאתרי חדשות גדולים ואמינים וזה בהחלט יכול לדחוק תוצאות שליליות מטה.
צרו ערך של הביטוי בויקיפדיה
טיפ אחרון לסיום – ויקיפדיה מופיע ראשונה תחת הרבה ביטויים וזה בהחלט עשוי לעזור. בהצלחה!
מרחבי הרשת…
גלקסי s24 – להזמנה באתר פלאפון
גלקסי s24 אולטרה – מהסדרה החדשה של סמסונג
מטרנה – באתר רמי לוי