אז נכון, רבים מאתנו משתמשים בפייסבוק בתור כלי לשמירה על קשה עם חברים ותיקים או אולי בתור כלי נטוורקינג לעבודה, בעוד שאחרים משתמשים בו בכלל בתור כלי לשיווק ומכירות. עד לא מזמן, משהו כמו שבע או שמונה שנים אחורה היה נדיר לראות פרסומות בעמודי הפייסבוק בעוד פייסבוק רק עשתה את צעדיה הראשונים בעולם האלקטרוני. לאט לאט הבינו החברות שעד לא מזמן פרסמו באופן אגרסיבי במדיות השונות כמו טלויזיה, עיתונות כתובה וכדומה, שעליהן להתרכז במדיה אחרת, שבה נמצא הטראפיק הגדול, והמדיה הזו היא הרשת החברתית פייסבוק כאמור. תוך זמן קצר כמו פטריות אחרי הגשם החללו לצוץ להם עמודים עסקיים של כל החברות הגדולות ואחריהן הגיעו החברות הבינוניות והקטנות תוך הבנה שמותג או חברה שאין לה דף פייסבוק או פרסום בפייסבוק פשוט לא קיימת. המעריצים של אותם מותגים וחברות כמובן נכנסו לאותם דפים ונתנו את הלייק שלהם לאותו עמוד על מנת להישאר מעודכנים בחדשות על המותג, מוצרים ושירותים חדשים או אפילו מבצעים ומתנות.
מעבר לעובדה שהפייסבוק הוא כלי נהדר עבור החברות להישאר בקשר מתמיד עם הלקוחות שלהם, דבר חשוב מאוד בעולם השיווקי של היום, הוא מאפשר להם למקסם את המכירות שלהם. הפייסבוק הוא פלטפורמה פרסומית מעולה עבור החברות שכן הפרסומת מגיעה בדיוק לאותם אנשים שהחברה רוצה שהפרסומות שלה יגיעו. הדבר הופך את הפייסבוק לאחד הכלים שעוזרים לחברות להרוויח יותר כסף שכן אם ניקח לדוגמא מבצע מסוים שהחברה רוצה לפרסם, היא מעלה אותו ישירות לדף הפייסבוק שלה, שם מחכים מאות אלפים או מיליוני אוהדים ולקוחות של החברה שרואים את הפוסט בניוז פיד שלהם ומשם ועד הנעה לפעולה הדרך היא מאוד קצרה.
מרחבי הרשת:
יורם קראוס – מדריך למטפס ההרים המתחיל